سیویل سنتر | مرجع تخصصی مهندسی عمران

دانلود فرم های کارگاهی ، آموزش دفترفنی پروژه | لایحه تاخیرات پروژه و ...

سیویل سنتر | مرجع تخصصی مهندسی عمران

دانلود فرم های کارگاهی ، آموزش دفترفنی پروژه | لایحه تاخیرات پروژه و ...

  • ۰
  • ۰

تهیه گزارش های  روزانه، هفتگی، ماهانه و ارائه آن به دستگاه نظارت و کارفرما  از وظایف دفتر فنی پیمانکاران پروژه های دولتی و غیردولتی بوده که نقش بسزایی پس از اتمام پروژه و یا در مراحل بعدی کار دارد. نکته مهم در تهیه و تکمیل یک گزارش ماهانه شرح و ارائه تمامی اطلاعات مهم مربوطه به روند اجرایی پروژه (از قبیل مشخصات عمومی پروژه ، شرح عملیات اجرایی یک پروژه در طول ماه و به تفیک هفته، تعداد پرسنل، اکیپ های فعال، ماشین آلات ، وضعیت جوی در طول یک ماه ، مکاتبات انجام شده بین پیمانکار، کارفرما و دستگاه نظارت و بالعکس، وضعیت پیشرفت پروژه طبق برنامه زمانبندی مصوب و ...) می باشد.

نمودار پیشرفت فیزیکی | گزازش ماهانه پروژه

عکس 1: نمودار پیشرفت فیزیکی را که بصورت کاملاً گرافیکی و زیبا تهیه شده است را نشان می دهد(نمودار بصورت کاملا خودکار طراحی شده و شما کافیست اعداد حاصل از پیشرفت فیزیکی واقعی و برنامه ریزی شده  هر ماه را در آن وارد نمایید تا نمودار ستونی و منحنی پیشرفت پروژه بصورت کامل ترسیم شود.

 

وجود نمونه فایل و الگویی مناسب برای ارائه مطالب اشاره شده همواره موضوعی مهم و حائز اهمیتی بوده و هست. این بار با تهیه و تکمیل یک نمونه قالب و الگوی کامل از این گزارش مهم و کاربردی (گزارش ماهانه)در خدمتتان هستیم.لازم به ذکر است فایل مذکور یکی از کامل ترین فرم های آماده کارگاهی در قالب اکسل بوده که هر بخش آن دارای یک شیت (sheet) بوده و در صورت عدم نیاز شما به آن بخش، قابل حذف می باشد.

برای دانلود فرم گزارش ماهانه از لینک زیر اقدام کنید

دانلود از لینک زیر:

فرم گزارش ماهانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی